Hurrengo lerroetan aipatuko duguna,
elkarrekin egin ditugun lanen bidez ikasitakoa azalduko dugu. Lehenik eta
behin, blogaren sorrera, jarraituz, Rossenthal experimentuaren hausnarketa,
ondoren, errubrikaren gauzatzea, baita ere irakaslearen begietatik ikasitako
mapa kontzeptualaren
egikaritza. Eta azkenik "gatazka eskolako"
aurkezpena.
Bloga: Bloga tresna oso baliagarria da. Gure buruan duguna hausnartzeko
baliabide ona izan da. Bertan, hezkuntzarekin erlazionatutako gaiak aurkeztu
izan ditugu. Hori dela eta askatasunez esplikatu izan gara hainbat gaien
inguruan. Muga bakarra hezkuntzaren inguruan idaztea izan da, baina hezkuntza
oso esprektru zabala denez, gai anitzak jorratu ditugu. Nolabait, Paulo
Freireren sarrera, Aranbizkarrako experientzia, O.Sektorearen aipamena etb.
Diigo: Gure taldeari ez zaio batere baliagarri izan. Hasieratik ez dugu
jakin nola erabili eta denbora aurrera joan ahala Diigotaz ahaztu gara.
Kurtso hasieran irakasleak Diigoren funtzionamendua azaldu zigun baina kurtsoa
aurrera joan ahala sare sozial honi buruz berba egiteari utzi zion eta horren
ondorioz erabiltzeari utzi genion. Ez dugu zalantzan jartzen tresna egokia izan
daitekeela irakasle gradu hau egiten ari garen bitartean eta irakasleak izango
garen heinean, baina ez dugu denbora fisikorik izan tresna honi ahalik eta
etekin gehien ateratzeko.
Gatazka eskolaren posterra: Hasteko, oso baliagarria izan den ariketa da
eta hezkuntza arloan lantzeko gai oso aproposa da, oso garrantzitsua delako
hezkuntzan ematen diren alde onak eta txarrak ezagutzea eta horiek ekiditeko
irteerak edo konponbideak bilatzea. Posterra egiterako orduan, mapa
kontzeptuala erabili genuen ariketa horren aurkezpena errazago egin ahal
izateko eta horri esker gaia errazago barneratu genuen. Posterra eta mapa
kontzeptuala egitean konturatu ginen bien arteko erlazioa nabaria zela eta posterra
azaltzeko orduan mapa kontzeptual batez baliatuz errazagoa eta ulergarriagoa
izan zen gure azalpena.
Mapa Kontzeptuala: erabilpen anitzak dituen eskema da. Horren bitartez,
azaldu beharrekoa modu erraz eta ulergarriago batean plazaratzen da bere funtzioa
hori izanik. Ikasterako orduan, mapa kontzeptuala baliagarri bezain ulerkorra
da, ordenagailuz zein eskuz egin daiteken tresna delarik.
Errubrika: irakasle funtziorako oso erabilgarri izan zaigun, izaten zaigun
eta izango zaigun ebaluatzeko sistema da,ikasle guztiak irizpide berberekin
ebaluatzeko modu apropos eta eraginkorra izanik.
Klasean eginiko errubrika etorkizun batean ikasleak ebaluatzeko metodo
egoki zein fidagarria dela iruditzen zaigu.
Amaitzeko, gure talde lanaren ebaluazioa aztertuko dugu, hasieratik orain
arte izandako garapena eta balantzea komentatuz. Hasierako elkarteratzea aurrez
pentsatu gabea izan zen ez baikinen ezertaz ezagutzen, baina ahala ere, ez
genuen arazorik izan elkarren arteko ezagutza garatzeko eta aurrerago egin genituen
taldeko lanak modu eraginkor eta bikain batean burutu genituen inolako arazorik
gabe.
Ondorioz, gure taldeko lan balantzea oso positibotzat hartuko dugu,
elkarrekin egindako lanen emaitzekin oso pozik eta konforme egonda.
No hay comentarios:
Publicar un comentario